Tuesday, June 05, 2012

MINI FAIR AND 10'S

annyeonghaseyo #eh silap pulak.assalamualaikum. minggu-minggu setadi study week macam ni memang bahasa tertukor-tukor pasal banyak tengok muvee daripada study.yeke? tepuk dada tanya iman.hihik

anyway hari tu memang aku dah berkobar-kobar nak post pasal mini fair yang projek product yang aku buat untuk coursework aku tapi because of tiredness yang aku tak dapat elak and a few health problems termasuklah kesihatan mental maka aku tak dapatla buat entry baru.kekeke

so tak kire >.< aku nak jugak cover pasal mini fair and satu event lagi yang bagi new experience pada aku which I consider it a great memory.

mase mini fair tu my group kena dapat 123 votes dalam masa 1 hour and luckily we manage to get all the votes in about half an hour. noice kan kan kan. ni pics sekitar oleo's mini fair yang berlangsung hari tu.




my FOREMOST buddy



najwa dengan spek besaunye



nak jugak control ayu *ceh*


puteri kudup dengan si kitol pun ade

\

we <3 oleo lah



tengok apa tu katijah???



da jumpe lolipop!



kami memang suke lolipop ;)



#eh *kata mus* 



jangan pandang-pandang

semua jom tengok lola #eh



kami sayang OLEO >.<



;)





jangan cakap dah puas tengok gambar lagi sebab ada lagi sikit gambar. yang ni pulak untuk event kejohanan ragbi 10 UKM yang baru-baru ni aku join. aku jadi pencatat score so memang lepas balik event tu which was held for 2 days muka aku terus sunburn. #sedih. anyway many great memories have been restored sepanjang semester ni. tak nak tulis banyak la.enjoice. till da next entry. let loose :)













finals




go go go!





fahrin ahmad pun main tau untuk smile lion club




cun ah!











astro arena tau cover









dua orang si pencatat markah *bajet*


oh brader ref <3

finals

noice...

ahli-ahli jawatankuasa 

the crowds

the girls

injured ke? hihik

No comments:

Post a Comment

THE THIRD A

Alhamdulillah is the only word that came out from my mouth when the other one A in our family arrived. I was speechless and relieved once...