Thursday, April 07, 2011

MUNGKIN BUKAN DIA


sesekali post entry pasal cinta syok jugak ye dak.hue hue
soal hati dan perasaan ni memang rumit.


tak boleh dipaksa bila tak suka and bila dah suka tak boleh dihalang pulak.


hurm memang itulah realiti yang banyak aku observe selama aku berkawan dengan pelbagai jenis orang setakat ni.


kisah aku pulak, mula-mula tak suke kat dia. dia punya la susah payah nak pikat aku sampai macam-macam ayat ngorat dari zaman tok nenek dulu sampai la zaman milennium ni dia pakai tapi aku tak cair-cair pun.


berbagai cara dia pakai sampai ajak kahwin pun pernah tapi aku buat dek je.tak ambik kisah sangat pun.


bila dah lama sikit dia dah give up la kot.dah jarang main ayat-ayat cinta dengan aku. call aku pun jarang-jarang and kadang-kadang tak call langsung dah.


mase tula aku pulak yang tiba-tiba rasa kehilangan.hua hua. mula lah aku cari dia tapi this time turn dia pulak buat dek dengan aku.


dia dah tawar hati agaknye dengan aku.tulah sape suruh aku jual mahal sangat.tak bagi dia diskaun at least 10 persent.


sebab tula aku cakap soal hati dan perasaan ni memang susah nak paham.aku sendiri pun konfius dengan pendirian hati aku sendiri


baru sekarang hati ni terbuka untuk dia tapi dia dah 'jauh' sekarang.apa nak buat dah nasib badan.


mungkin bukan dia untuk aku.hmm hanya Tuhan yang tahu. the rest aku serahkan pada Dia untuk tetapkan segalanya.


withlove-peace.

1 comment:

  1. yuni sme cam kite gak..huahua..and sob...sob...ble die nak, kite xnak, tp ble kite nak, diye lak xnak..huhu...

    ReplyDelete

THE THIRD A

Alhamdulillah is the only word that came out from my mouth when the other one A in our family arrived. I was speechless and relieved once...