Tuesday, December 28, 2010

conga???



usually tak ramai orang tahu conga tu ape
kenapa??? 
aku sendiri pun tak tahu
mungkin orang2 yang minat mende alah ni je kot tau 
ape exactly conga ni
well nak dijadikan cerita 
kenapa aku tulis entry pasal conga ni
macam ni..hmm
semester ni aku dapat lecturer yang best 
untuk one of the chemistry subject
prof ni suka sangat story2 kalau dalam lecture
plus dia suka bagi homework pelik2
ada budak chinese semalam dapat homework 
kena dengar radio masa spare time
weirdo.har har har.
and kelas tadi dia tanya budak tu 
sape nama DJ radio yang budak tu dengar.motif???haha
today pulak homework for all of us is 
pergi istana budaya(dah lama aku ngidam nak pegi)
sebab bila dia tanya tadi 
none of us have been there
so kena pergi la dia cakap 
untuk mantapkan kemahiran insaniah
wow.suke la kat dia.hik hik  >.<
okey...berbalik pasal conga pulak
hari tu prof ada cakap 
sometimes soalan pertama yang ditanya
mase you all pegi interview is
"what musical instrument do you play???"
so automatically aku teringatkan 
conga (since itu je musical instrument yang aku tahu main)
bagi yang tak tahu lagi ape itu conga
ni aku ada sertakan gambar conga antara yang paling mahal




actually aku rindu sangat nak main mende nih
senior ada yang panggil aku 'the conga girl'
kalau berminat boleh la mencuba ye!!!
adios...

p/s ; buat team football malaysia
         don't let us rakyat2 msia down
       kasi gegar stadium GBK tuh.
      msia BOLEH!!!

No comments:

Post a Comment

THE THIRD A

Alhamdulillah is the only word that came out from my mouth when the other one A in our family arrived. I was speechless and relieved once...